04 noviembre 2007

Desaparegut...

Si ho sé, porto 2 setmanes desaparegut, però es que realment no he parat, he tingut una setmana de molts canvis i moltes novetats i no he tingut temps ni per actualitzar ni per llegir els blogs de tots vosaltres. La setmana pasada vaig fer una setmana molt light d'entrenos perquè em vaig centrar en el bàsquet ja que ho necessitem, portem una crisi important i aquesta setmana ha estat marcada pel pont i per una suplència que he hagut de fer en un cole i la veritat m'ha absorvit molt de temps.



La foto d'avui és d'una visita expréss a València, vaig baixar el dimecres a la nit per passar el Hallowen allà i vaig tornar el divendres al migdia per poder entrenar els nens i entrenar jo... Això de l'esport implica molt de sacrifici sempre!! I ahir dissabte que no tenia res vaig marxar a estirar una mica les cames per la carretera de les aigües en companyia del meu ipod... La veritat que ho necessitava, van ser 45' de carrera repartits en 3 sèries, 2x10 a un ritme de 165 bpm i 1x15 a un ritme de 175 bpm. La veritat que no va ser molt dur però em va anar molt bé per poder pensar en les meves coses.


Prometo actualitzar més sovint aquesta setmana, crec que tinc nou objectiu d'aquí a 2 setmanes...


Demà més...


Xavi.

No hay comentarios: