12 mayo 2008

Cobardes...

Quina ha estat la sorpresa al llegir que l'altre dia és va estrenar la pel·lícula "Cobardes" dirigida per José Corbacho, i no és que li vulgui fer cap propaganda però i he col·laborat una mica i em fa il·lusió veure el treball realitzat.

I us preguntareu en que he col·laborat, doncs resulta que l'estiu passat la productora de cine "Filmax" va trucar al gimnàs demanant un entrenador personal pel protagonista d'aquesta pel·lícula, un nen de 16 anys que es passaria la majoria de la pel·lícula corrents i que no havia practicat mai cap esport.


Així que el vaig entrenar jo durant els dos mesos d'estiu per corregir-li la tècnica de la carrera i que intentés guanyar una mica de resistència. Finalment em van donar un feedback molt positiu sobre els entrenaments així que hauré d'anar a veure la pel·lícula ja!!

Us deixo el trailer que té molt bona pinta!

5 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Ja et vec d'entrenador personal d'alguna estrella del cinema, d'aquí a Hollywood, ja,ja. Mol bona feina, jo tembé volia veure la peli, ara em foxaré més en com corre el prota, je,je.
Vinga sort i no defallegis en els entreno

Mariona dijo...

:-) Quina gràcia això que expliques!! Sabent-ho, aquesta peli s'ha de veure jeje...

karli dijo...

Eiii nanu molt be! aviat m'hauràs d'entrenar a mi però començant de zero perque estic mes aturat!!!
Tu què, com va el final de lliga de basket? faràs algun tri o què?
Vinga salut i fotl'hi fort!

robert mayoral dijo...

com van els entrenos??? encara que crec que a tu t'agrada més entrenar a la penya que fer-ho tu mateix!

José L. Belvis dijo...

Xavi, no te he visto en ninguna prueba. Al final, has participado en alguna triatlón? Yo tuve la desgracia de hacer la de S.Feliu con lluvia incluída y caída en bici. Estoy deseando que llegue el buen tiempo.
¿No me digas que eres del Madrid? ayayayaya.
Saludos