17 octubre 2007

Here we go again!!

Ja hi tornem a ser!! Després de cinc dies "descansant" i només centrat en el bàsquet, torno amb un nou objectiu per aquest diumenge, m'he inscrit a la cursa de 10Km de Sabadell, amb l'excusa d'estrenar les bambes en una competició però sobretot d'intentar baixar dels 40', crec que estarà difícil però ho he d'intentar!!


Avui he anat a l'osteòpata i m'ha fet una rectificació cervical, crec que era degut a la meva respiració en la natació, segurament molt forçada i sempre respirant cap a un costat, mira que jo intentava respirar cada tres braçades però a la que em poso a competir se m'oblida, no pot ser!!


Demà tinc pensat córrer una mica per estirar les cames combinat amb un treball compensatori i fer una classe de pilates crec que m'anirà molt bé, i perquè no fer una classe d'spinning després de dinar. I divendres potser una mica d'estiraments i carrera molt suau perquè dissabte estaré massa liat amb els partits.


Demà més...


Xavi.


P.D: Crec que el cross de sants del dia 4 i el Duatló de Viladecavalls del dia 11 tenen molt bona pinta pel mes de Novembre.

1 comentario:

Mariona dijo...

Que vagi molt bé la cursa de Sabadell. Ja ens explicaràs. Esperarem crònica!!

PD: Segur que amb les bambes noves baixes dels 40' ;-)