04 octubre 2007

Ja queda menys... i ja tinc neopré!!

Fa dies que no actualitzo i el blog i no per falta de ganes... Ja començo a tenir aquella cosa a l'estomac esperant l'arribada del diumenge. Diumenge semblava que la setmana estava planificada de conya, però ja ens ho van dir a la carrera, les planificacions han de ser flexibles... I tant que han de ser-ho, perquè la setmana ha estat ben diferent, però no ha anat malament...

Dilluns vaig descansar tot el matí i vaig fer l'entreno de la tarda de bàsquet, va ser bastant tranquil, una mica de tiro i 5c5. Dimarts volia probar la bici però no me l'ha van donar i vaig aprofitar al matí per nedar el que tenia previst, però vaig fer només 3 sèries ja que vaig notar una molestia a la "v" deltoidea i vaig preferir no forçar (no era una excusa). Dimecres relax i entreno per la tarda físic i pista. I avui dijous he fet una mica de bici 30' i 10' de carrera a la cinta a un ritme molt suau tot per no carregar. I demà al matí descans i només faré l'entreno de la tarda.


I aquesta tarda he aprofitat que no tenia res, per anar a la botiga de Mataró a recollir el neopré que tenia llogat, m'han donat un de la marca"2xU", la veritat que l'he vist super petit. I també m'he comprat una cinta per subjectar el dorsal. I ara ja ho tinc gairebé tot, perquè al final les sabatilles de la bici me les deixa l'ivan. I tinc el dubte de si posar-me la samarreta que utilitzaré per la bici i el running a sota del neopré juntament amb el pulsómetre (o esperar a la T1). I no sé si portar algo de menjar, com alguna barreta energètica o algo per la bici i/o el running... Això de ser novell pagaré totes les novatades!! No pot serrr...
Ara espero amb impaciència el diumenge!!


Xavi.

3 comentarios:

Mariona dijo...

No et preocupis pel neoprè. Jo també el veia super petit però finalment em va anar bé. Precisament he anat a Mataró a tornar-lo i a recuperar la fiança. Que 100 euros són 100 euros!! Que et vagi molt bé diumenge i ja ens explicaràs!

PD: Ves-te preparant per la sortideta en bici ;-)

Miguel Angel dijo...

Xavi, et vull veure a tope el diumenge!!! Molta sort!

ivan dijo...

menja una barreta a la bici¡¡¡

t'he dit que has de deixar el basquet i dedicarte al triatló??

cuidat

ivan