24 marzo 2008

Torno a ser per aquí...

Sens dubte l'estona més llarga sense escriure pel blog i no és perquè no hagi volgut però he tingut causes majors... La primera és l'excés de feina i la segona un virus va ocupar el meu ordinador i l'he hagut de formatejar sencer la qual cosa em putejava més perquè no tenia temps i avui per fi estic tornant a la ¿"normalitat"?, no ho sé, però espero que si...

Doncs fa casi dos mesos que no escric i amb moltes novetats la veritat... Vaig complir anys al febrer, ja no estic de baixa mèdica, he tornat a treballar i moolt, m'he recuperat de la lesió del tendó d'Aquil·les i només he pogut entrenar a bàsquet perquè la resta ha estat impossible...

Pel que fa al bàsquet encara anem malament però tenim opcions de salvar-nos mentre les matemàtiques no diguin el contrari, encara que la meva aportació a l'equip no es gaire ja que m'està costant tornant a entrar però sembla ser que l'últim partit la cosa va canviar, ja veurem... Pel que fa al món del TRI el tinc oblidat, CAGONLAOSTIPUTA!! No pot ser això de no entrenar però vaig massa cansat i no he pogut compaginar-ho tot però espero que a partir d'aquesta setmana les coses canviin... Que la temporada de TRI està a punt de començar...

Tinc moltes ganes de tornar a entrenar i aquesta setmana m'ha servit per desconectar bastant i tornar a carregar piles, aviam si ara encarem millor aquests 2 mesos fins al juny... Adjunto algunes fotos de la desconexió per Madrid...

Foto del llac que hi ha al parc del Retiro...

Foto dels arbres del parc del Retiro...

La puerta del Sol...

El oso y el Madroño...

La Plaza Cibeles de nit...

La Fuente de Neptuno...

I com no podien les visites culturals, el musical de Nacho Cano: "Hoy no me puedo levantar", que la veritat és molt recomanable i tot i que té una durada de 3 hores passen volant... I també el museo del Prado, molt gran i molt xulo...


Minuts abans de començar l'espectacle...

Foto de les Menines de Velàzquez...


Com veureu estic aprofitant per penjar alguna foto més pel blog, ara el cuidaré una mica més, estic tenint noves idees!!

Una abraçada a tots!! Fins aviat!

Xavi.

10 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Ei tiuuuu! Em tenies preocupat! M'alegro molt que hi tornis a ser per aquí.
Posa't les piles que la temporada de tri ja està aquí!
Una abraçada!

karli dijo...

Collons nanu ja era hora!!! pensaba que t'habies sortit en un partit de basket i ja estaves per els USA provant en alguna universitat!!jeje...A veure si afineu un xic i us podeu salvar, la cosa no està fàcil...
Et veig amb ganes de tornar-te a fotret canya i ganes de començar la temporada de tris, a veure com et vas notant...
I la foto amb el Santiag Bernabeu on es?va que segur que en vas fer alguna de foto!!! en el fons tots portem un merengue a dins,jajajaja.
Vinga cuidat i et vull veure mes sobint per aqui ehhh...

rogero dijo...

ei! benvingut de nou crac! ostres veig que has aprofitat el temps e, hi ha hagut de tot! Ja està bé, renovar energies per seguir edavant.

Byk dijo...

Vinga Xavi a recuperar el temps perdut crack!!! tranquil que en 4 dies estas com un bou!!! Anem parlant!!! i a veure si ens trobem a alguna cursa!!

IceXavi dijo...

Miguel Angel: Eren coses de feina, ara m'intentaré posar una mica a to aviam si arribo una mica decent... Una abraçada crack!

KARLI: La veritat que m'ha costat tornar a entrar però l'últim partit el vaig bordar... I no tinc foto del Santi, no el vaig ni visitar...jijiji Ens llegim!! Una abraçada!

ROGERO: Si si... La veritat que dintre de tot he pogut anar fent cosetes excepte entrenar...jejeje Una abraçada!

BYK: Ara ja torno a donar guerra, aviam si es veritat i em poso com un toro...jajaja Hem de tornar a coincidir en alguna cursa ehh!! Cuidat moolt!! Una abraçada!!

Mariona dijo...

Eiiii m'alegro que tornis a ser per aquí, de que estiguis recuperat de la lesió i de que el virus estigui extingit!! Però no treballis tant.. jeje. Una abraçada.

ivan dijo...

benvingut de nou a la realitat "virtual", ja no et desenganchis mes eh¡¡¡

ivan

Ferran Vila dijo...

Xavi, m'alegro de tornar-te a llegir. A tornar a fotre-li canya. A veure si coincidem en alguna cursa. Salut

Miquel Morales dijo...

Welcome back! El teu ultim post es titulava "enganxat" i així es com s'havia quedat el teu blog...

IceXavi dijo...

Quina il·lusió tornar-vos a llegir a tots al meu blog!!!!!

MARIONA: Gràcies Mariona, però això de la feina no ho puc controlar, em queden 3 mesos d'estrés i després faré plantejament diferent... ;)

IVAN: No no, ara tinc intenció de tornar a començar a muertee, que sinó se'm passarà l'arròs aquesta temporada...jejeje

FERRAN: Merci, ara intentaré tornar a posar-me una mica a to i aviam si coincidim, quina serà la teva propera?

IRONMIKE: Tens tota la raó vaig jugar amb el doble sentit...jejeje Però sense saber que es quedaria enganxat i no podria escriure... Aviam si coincidim en alguna cursa...