15 septiembre 2008

De torneig a Sant Sebastian...

Després de recollir les plantilles dimecres passat pensava que tot aniria sobre rodes però la meva sorpresa va ser que al dia següent de tenir-les vaig tornar a l'osteòpata perquè tenia algunes molèsties al peu de la última manipulació que em va fer i la sorpresa va ser que després de manipular i fer-me una radiografia tenia una fractura per arrancament al quart metatarsià, que em deixarà sense poder córrer durant 2 setmanes, així que als entrenos de bàsquet he estat parat i fent només tir...

I aquest pont, aprofitant que no puc fer res, he marxat a San Sebastian a jugar un torneig de bàsquet, la EASO KOPA'08 amb els nens. Hem estat allotjats a un alberg d'Hondarribia, una ciutat encantadora, però amb tants partits i tan mal temps no hem pogut fer res de turisme, així que hem estat tota l'estona al pavelló i a l'alberg, la veritat que el torneig va anar força bé, vam arribar a la final i vam perdre contra els de casa l'EASO per 9 punts... Però bueno va ser un bon torneig per fer equip i per tornar a retrobar-se amb la competició...

Fent de coach...


Pel que fa a les competicions de triatló i curses, tinc moltes idees però no vull dir res fins que estigui totalment recuperat i inscrit... ja que sempre parlo més del compte...

7 comentarios:

ivan dijo...

vas deixar holmes???

enviam un mail i parlem

ivan.entrenadorpersonal@yahoo.es

karli dijo...

Doncs nanu personalment et puc dir que t'envejo!! per què? joder s'han ajuntat dos factors molt importants per a mi, el primer ja saps que son un malalt del basket, i el segon la meva ciutat preferida, Donosti!!
Felicitats per el resultat amb els nanus i recuperat amb tranquilitat que ja arribarà el moment d'apretar!

ester dijo...

la veritat sk m'ho vaig passar força bé... a veure si em tornarà a entrar el "monillo del bàsquet...??". jeje

espero k t'hagin agradat les fotos, tot i que ja et vaig avisar k n'hi ha moltes k no es veuen bé, pk staven en moviment.

bonaaaniiiit!!

IceXavi dijo...

IVAN: Mail enviado...

KARLI: Gràcies, la veritat que vaig veure poc Donosti però ja havia estat altres anys i la veritat que és molt guapo!

ESTER: Les fotos estan de conya, i aviam el monillo del bàsquet...jejeje

José L. Belvis dijo...

Xavi, ¡vaya putada lo del pie! Bueno, lo importante es haberse dado cuenta a tiempo y empezar a recuperarse.
Supongo que no nos veremos en el Olímpico de Barcelona, entonces... aunque será difícil con los 2.500 participantes que van a haber por allí.
Cuídate

Byk dijo...

Que tal Xavi??? a veure si et recuperes pronte i podem coincidir a alguna cursa!! encara no se quines seran les properes que fare pero ja t'avisare!! Cuida't crack!!!!

IceXavi dijo...

JOSE L: Ya estoy en ello, a Bcn no iré però miraré de pasar-me para saludar...jejeje

BYK: Ja casi recuperat...jeje Doncs si aviam si tornem a coincidir aviat!! Una abraçada!