05 septiembre 2008

Visita al podòleg...

Ahir vaig visitar una clínica especialitzada en posturo-podologia per tal de que em fessin un estudi de la meva postura per tal de poder ajustar al màxim les plantilles que porto, ja que amb les últimes que he portat no estic còmode del tot i davant la recomanació de l'osteòpata de que visités un posturo-podòleg li vaig fer cas i la veritat que de moment estic content amb l'estudi que m'ha fet i he sabut coses que abans desconeixia ja que ningú m'havia donat aquestes dades, les penjo a continuació...

Aquí surt la trepitjada estàtica i em va comentar que tenia més tonificada la part dreta del cos ja que ho va comprovar amb uns tests fora de la plataforma i després al veure la imatge també sortia reflexat. En el peu dret la zona més vermella predomina sobretot al talo i s'estira més per sota dels dits, en canvi a l'esquerra faig més pressió a sota dels dits. I tinc una diferència de pes soportat d'uns 3Kg aproximadament, quan lo normal és una diferència de 1Kg segons ella.

I en la trepitjada dinàmica, que me la va fer mentre caminava, em dóna la sensació que és a la inversa, que faig més pressió amb la cama esquerra... El proper dia ho parlaré amb ella i que m'ho expliqui bé... ;)

Fins aquí la visita, ara en teoria ja estic a punt, en tot que tingui les plantilles, per tornar a topee!! Aviam si es veritat!!

Xavi.

8 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Has fet una bona cosa, jo tinc pendent revisar les meves des de no se quant...sempre vaig liat. Sort en els entrenos.

Mariona dijo...

Això sí que és un estudi ben detallat! Ens ho hauríem de fer tots, és molt interessant. Una abraçada.

ivan dijo...

vamos tiu¡¡¡

tot be per holmes??

ivan

José L. Belvis dijo...

Xavi, vaya "pedazo" análisis de podología que presentas. Es increíble y yo no tengo NPI de si soy pronador, supinador o qué. Muy interesante, la verdad. Por otro lado, he ojeado tu viaje y es increíble. Seguro que habrás acumulado un montón de experiencias ¡para toda la vida! Felicidades

IceXavi dijo...

FERRAN: Merci, faras el tri de Bcn??

MARIONA: Feia temps que tenia ganes de conèixer la meva trepitjada... Em penso lo de Queralbs...

IVAN: He plegat de Holmes, ara només nens i bàsquet... Bueno i tri...jejeje

JOSE: La verdad que muy interesante, haber como me adapto luego a las plantillas... El viaje brutal, la verdad que unos paisajes muy bonitos!!

Ferran Vila dijo...

Xavi lo del tri de BCN imposible. Continuo amb molesties al genoll i ja he decidit que aquesta temporada s'ha acabat, ja no estic apretant ni a la bici, nomes recupero genoll i nedo. Suposo que ja no competiré fins a finals de Decembre en el duatló de Cabrisl, cita obligada. Salut

robert mayoral dijo...

bon estudi, qui te l'ha fet??

IceXavi dijo...

FERRAN: Ànims en la recuperació i potser ens veiem a Cabrils doncs... jeje Una abraçada!

ROBERT: Me l'han fet a una clínica podològica de Sabadell, on la podòloga fa classes a la universitat, ha tractat amb esportistes i sembla que hi enten... ;) De moment les plantilles van de conya!