02 diciembre 2008

Jean Bouin 2008...

Aquest diumenge vaig participar en la mítica carrera Jean Bouin!! A les 8:00 ja estava per allà cercant el guardarroba per deixar la bossa i em trobo amb en Miguel Àngel, que el saludo i escalfem junts i decidim sortir junts, ja que el volia baixar de 38' i a mi ja m'estava bé perquè jo volia baixar de 39'.

Sortim els dos junts i anem tirant, els primers 3Km molt bé i seguim junts però men adono que vaig massa forçat i decideixo posar-me al seu darrere baixant una mica el ritme. Fins el Km 5 el tinc controlat, un cop passem l'avituallament el perdo i em comença a costar passar el km 6 i 7, em costa agafar l'aire i noto que se'm carreguen els trapecis (molt estrany...) però no vull afluixar... el Km 8 en ple paralel amb la pujada el noto bastant, el cartell de Km 9 no el veig i me'n adono que puc fer marca, decideixo apretar els últims metres, fent la baixada esprintant com mai... finalment un temps real de 39' 10".


Content per haver baixat de 40' però amb mal sabor de boca per haver-me quedat tan sols a 10" de baixar de 39'.

Ara a seguir entrenant per anar millorant dia a dia...

3 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Ja veuràs com ho aconseguiràs! Per cert, tinc els bessons com dues pedres, carregadíssims!!! ;-)
Ens veiem a la propera competi.
Una abraçada!

Mariona dijo...

Bon crono! Has d'estar content! Per cert, tens previst fer alguna mitja?

IceXavi dijo...

MIGUEL ANGEL: Jo vaig acabar força bé de cames, una mica carregats els quàdriceps però molt bé, vaig patir molt durant la cursa als trapecis, després res... Ens veiem a la propera!
Una abraçada!

MARIONA: Si que tinc previst fer alguna mitja, però les vull començar al gener, aquest any piano piano...jejeje