03 septiembre 2008

Tornar a començar...

Després d'estar un mes voltant per Europa amb l'Interrail ja torno a ser per aquí, que ja tocava... He estat 18 dies per viatjant per Suïssa, Austria, Txèquia, Croacia i Itàlia i en aquest ordre.

Vam començar per Ginebra, Interlaken, i Zurich on vam estar 4 dies fent visites i excursions. A Interlaken vàrem pujar un cim el Faulhorn on vam caminar durant 6 hores seguides, la veritat que va ser durilla amb el lastre de les motxil·les...

Al cim de Faulhorn a 2681 metres d'altitud...

Grindelwald mentre baixàven del Faulhorn...

Tot seguit vam entrar a Austria per visitar Salzburg un parell de dies, cal dir que em va encantar la ciutat, molt acollidora i molt tranquila.

Amb el castell de Salzburg de fons...

I des d'aquí cap a Praga 2 dies més on va coincidir que hi havien concerts de Jazz al carrer i la veritat una passada, molt xulo Praga, m'hagues encantat poder-me quedar algun dia més a la ciutat i des d'aquí en tren nocturn cap a Graz, una ciutat d'Austria per fer nit i poder arribar a Zagreb.

Les meves coses del viatge mentre preniem algo a Praga...

A Zagreb vam estar una nit, vam poder visitar Zagreb i aquí vam decidir llogar un cotxe per poder visitar millor Croacia i poder baixar a veure Dubrovnik i algunes illetes del Mar Adriàtic per banyar-nos i veure alguna posta de sol...

Fent un banyet al mar adriàtic amb l'Oriol...

Una posta de sol a Zuljana (Croàcia)...

Vistes de Dubrovnik...

I després d'estar quatre dies per Croacia de càmpings i vam visitar el Parc Natural de Plitvice que va ser molt guapo, després vam arribar a Rijeka, al nord de Croacia per deixar el cotxe i entrar a la primera ciutat italiana, Trieste. On poder agafar el tren i arribar a Venezia...

Cascada del Parc Natural de Plitvice...

Una góndola de Venezia...

Una botiga de màscares i barrets molt curiosa...

Una posta de sol a Venezia...

Venezia molt xula, vam estar dos nits allotjats en un hotel super cèntric i visitant els canals, una ciutat que em va agradar mooolt però ja tocava tornar i vam agafar tren cap a Milano i el mateix dia cap a Barcelona en tren nocturn...

Il Duomo a Milano...

I des de Barcelona cap a Girona directe, la veritat que necessitava uns dies de platja, i que millor que passar-los a Calella de Palafrugell i Tamariu, van ser quatre dies de relax, platja i tranquilitat per acabar de carregar piles...

Calella de Palfrugell...

I el dia 25 d'agost començava la pretemporada i havia fet ben poca cosa durant l'estiu d'esport, vaig aconseguir aprimar-me un parell de quilos però res de múscul... Les agulletes van durar 3 dies... Ara no paro d'entrenar, estem entrenant cada dia 3 horetes ben bones però estic molt content de com està reaccionant el meu cos, ahir em va visitar l'osteòpata i demà tinc visita al posturo-podòleg perquè em faci un estudi de la meva postura. Així que físicament em trobo molt bé, cal seguir així...

Aquest any pinta més tranquil que l'anterior laboralment i en principi em centraré bastant en els nens, que l'any passat van fer una molt bona temporada i aviam si repetim aquest any, van començar a entrenar el dia 1, i ara a no parar...

I pel que fa a tema de Tri's està oblidat totalment de cara al setembre perquè tinc partits cada setmana i se'm fa impossible poder competir, però espero de cara a l'octubre poder fer el de Barcelona i alguna cursa... Que amb la tonteria encara no he fet cap Tri aquest any, no pot ser...

I bueno després de tot aquest rollo tan bèstia que ja tenia ganes d'escriure i us trobava a faltar espero tornar aviat!!!

Perdoneu per l'espera i fins aviat!!

4 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Un viatje molt guapo. Fot-li canya al basquet que per els tris sempre estàs a temps.
A veure si coincidim en alguna cursa, encar que jo ho tinc gris fins la proepera temporada amb el genoll
Salut

karli dijo...

Es el que tè les vacances!! bon viatge t'has fotut nanu!!!
Els començaments de pretemporada sempre son durs, semble que per que estiguem be físicament el primer entreno ens el menjerem sense problemes i...pam, afogat i fet una merda!!però tambè es super gratificant veure que a base d'anar entrenant cada dia estas millor fisicament...que tinguis bona temporada crack!!!!

Per cert, akest estiu vaig fer el meu retorn al mon de la cistella, ves al meu blog i llegeix la crònica del 21 de juliol, llegeix el darrer paragraf i veuràs com hem va anar...jejeje...soc un puto crack!!!!!...es broma...

IceXavi dijo...

FERRAN: Per això he allargat una temporada més el bàsquet! ;) Ànims en la recuperació i aviam si coincidim aviat! Una abraçada!

KARLI: Si aquest any tenim crisi ja et trucaré per fitxar-te i ens fiquis els 20 puntets!! jejeje Una abraçada!!