20 octubre 2008

Setmana de BTT...

Aquesta setmana ha estat marcada per la BTT, he sortit tres dies amb la bicicleta, quan feia molt temps que això no passava... Dimecres i divendres vaig sortir amb els alumnes del cicle formatiu d'animació esportiva del car pels voltants de Sant Cugat, van ser dues sortides tranquiles, dimecres vam sortir per practicar la conducció de grups i una mica de tècnica de bicicleta i divendres vam fer una excursió fins a Sant Medir.

Ahir diumenge enlloc de fer cap cursa vaig sortir en btt pel passeig que hi ha paralel a la nacional 2 desde Premià fins a Badalona acompanyat de l'Ester on vam passar un matí sense parar de donar pedals...


Gràcies per acompanyar-me...

I tinc en ment un petit objectiu que em fa molta il·lusió, quan m'he assabentat que han canviat les dates, es tracta del Half Challenge de Barcelona. No ho tinc clar encara, no sé si seré capaç d'acabar-lo, si podré entrenar el necessari per fer-ho, si em podré compaginar entrenos... No ho sé, però sé que em fa molta il·lusió.

I aquest diumenge la 18a Cursa CEC a Collserola, no l'he fet mai i em ve de gust probar alguna cursa de muntanya, crec que la distància de 14Km és un intermig entre la mitja marató i els 10Km tot i que té 800m de desnivell però crec que és assequible...

I per acabar un vídeo d'una cançó de "Jason Mraz - I'm yours" que vaig escoltar dissabte a la nit i que em va encantar...


I pel que fa al bàsquet, aquesta setmana vam tornar a perdre per 5 punts i ja van tres derrotes, aviam si superem aquest petit entrebanc...

6 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Xavi, animat a fer el Half, jo ja estic inscrit i el canvi de dates casi em deija fora, però de moment tot controlat.
Salut

Miguel Angel dijo...

Si t'apuntes al Half el més probable es que ens trobem allà. Lo del canvi de dates a mi m'ha fastidiat una mica, ja que un mes just després tinc l'IM de Niça, però m'anirà bé per veure el meu estat de forma.
Vinga crack, anima't i ens veiem!

Anónimo dijo...

Primer de tot salutacions per l'Esther.
Bona cursa la del CEC i a més gratuïta. Atenció a la sortida que en el primer Km. et poses en un corriol amb forta pujada on es fa una llarga cua. Després planeja, per tornar a pujar i finalment una baixada que es pot fer a sac. Què vagi bé. A mi aquesta setmana m'espera una marató de muntanya

Anónimo dijo...

Acabo de llegir informació de la cursa del CEC i aquest any no es gratuïta i a més han canviat el recorregut. Pel que he vist és més dur que en anteriors edicions.

karli dijo...

Trankil que la temporada es llarga i ja hi haurà temps per remontar, però tampoc caldria que us dormisiu gaire que l'any passat ja vareu patir prou!!
Vas venir a Premià i no em vas dir res!!! cabronet el proper cop truca'm...669884271...en serio truca cony!!! que baixes molt per aqui a Premià o què?
Apa nanu cuida't i a veure si ens veiem a la mitja de Mataró.

IceXavi dijo...

FERRAN: Estic a punt de fer la inscripció, em fa molta il·lusió...

MIGUEL ANGEL: A mi en canvi m'ha beneficiat que el posin mes tard... Tinc moltes ganes ja...

RICARD: Serà la meva primera cursa de muntanya, aviam com em va...

KARLI: Ja tinc el mbl apuntat, la propera vegada et truco, no sabia que erets de Premià... ;)