18 septiembre 2007

Inicis...

Avui començo un nou blog... Espero poder-lo actualitzar més sovint que l'altre. El començo presentant-vos la meva adquisició: Una bicicleta de Ciclisme de la marca "Battaglin". L'he comprat de segona mà per internet i amb uns components que crec que estàn força bé: Quadre d'alumini, llantes canvis i frens Shimano 105, plats Duraace, pneumàtics Michelin, potència i tirants de carbono... En definitiva, crec que he fet una bona compra per començar a competir en els triatlons.



Si, si!! Tot i que soni una mica extrany pels que em coneixeu, em vull iniciar en els triatlons, ja he fet un parell de tri-sprints i tots dos amb una bici de muntanya i crec que amb bones marques per no ser el meu esport habitual.

El primer el vaig fer a Salou amb una marca de 1h32'44". La Natació la vaig fer en 14'40" els 750m, la Bicicleta en 58'52" (això si els últims 7Km amb la roda del darrere punxada) els 24Km i la Carrera en 21'12" els 5Km.

El segon també el vaig fer amb bici de muntanya, aquest cop a Barcelona i amb marques millors (doncs no vaig punxar...) 1h17'16". La Natació la vaig fer en 16'36" els 750m, la Bicicleta en 41'15"(a una velocitat mitja de 29'09) els 20Km i la Carrera en 19'25 els 5Km.

Ara m'estic animant a això dels esports individuals i aviam si ja començo una mica en serio... Aquest diumenge la cursa de la Merçè, aviam que tal la distància dels 10Km... He de començar a marcar-me els propers objectius...

Fins aviat!

Xavi.

3 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Hola Xavi! Inauguro els comentaris al teu nou blog. M'ha fet bastanta il·lusió que ens retrobem aquí pel ciberespai i compartint una mateixa addicció: el tri.
A partir d'ara visitaré diariament el blog per veure com vas evolucionant i així estaràs una mica més obligat a actualitzar-lo, jeje. Seguim en contacte!

Shei i Sara dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Shei i Sara dijo...

Hola Xavi!

Ja està bé...jo et deixo un comentari eh al teu blog..ejem ejemm...

M'agrada molt el teu nou blog i molt xula la foto de la teva nova bici! espero que li treguis molt profit i que la disfrutis molt.

petonets :)

Sara

p.s: ah, gràcies per la publicitat