25 septiembre 2007

Trobades. . .

Avui he trobat una foto super divertida per la web, he entrat a la web dels organitzadors del Tri Sprint de Barcelona (Tri Trials) i me trobat amb la foto de la sortida, i quina ha estat la meva sorpresa... Que allà estava en primera fila a pit descobert per entrar a l'aigua. M'ha fet gràcia veure'm en una foto, no en tenia cap de triatló....






Per cert, tinc unes agulletes als quàdriceps de nassos, bufff!! Però bueno, a aguantar-se! Avui no he entrenat, he fet una mica de descans, perquè ahir vaig tenir entreno de bàsquet.

Ara m'estic mirant unes sabatilles per la bicicleta de ciclisme, perquè me la vaig comprar però no tinc ni sabatilles ni cales, els pedals si que els tinc, són uns "Look KEO Carbon". He estat mirant i he trobat les Shimano TR30 com les de la foto que m'han dit que són més específiques de triatló perquè només tenen una tira que ajusta la sabatilla. Accepto les vostres suggerencies.

Fins aviat!

Xavi.

No hay comentarios: