21 septiembre 2007

Preparant el cap de setmana...

Avui ha estat un dia tranquil, 3 entrenaments personals al matí i a la tarda he aprofitat per preparar-me una mica el cap de setmana, porto una setmana amb els isquios bastant carregats degut a unes sèries que vaig fer en el físic del bàsquet la setmana passada... He estat estirant molt aquests dies i posant calor i gel, avui m'he posat al costat de la màquina Leg Curl i he fet un treball excèntric d'isquios acompanyat d'uns estiraments.


I per complementar he fet un treball d'esquena perquè amb les vacances vaig perdre 5Kg en 12 dies fent el "Camino de Santiago" i encara tinc molèsties ja que la meva musculatura s'ha ressentit una mica. I com se'm feia un entrenament una mica "pobre" he assistit a la meva primera classe de "tonificació", la veritat que ha estat molt interessant, això si tinc el gluti a punt de rebentar... M'hagues agradat córrer però no m'he atrevit amb l'isquio així...


He estat pensant en poder donar classes de ciclo, aviam si ho puc en fer en un futur no molt llunyà...

Bueno, ara a descansar una mica... demà més...


Fins aviat!


Xavi.

2 comentarios:

ivan dijo...

et queixis tant i curra una mica mes collons¡¡¡

el teu jefe....

juas juas juas

Miguel Angel dijo...

Hey tiuuu, si pots donar clases de cycling t'aniran super bé. Jo gairebé no agafo la bici últimament per sortir a entrenar, però gràcies a les clases d'spinning que dono mantinc força bé la forma. Si pots, no t'ho pensis!
Ciao!