28 septiembre 2007

Una d'spinning...

Avui he aprofitat que m'han fallat dos clients per entrenar jo i fer una classe d'spinning que després del Camino de Santiago d'aquest estiu no havia tornat a tocar cap bicicleta, i mare meva... tenia les pulsacions pels núvols...



He fet un total de 40' de pedals, he cremat 589 calories, una mitja de 154 bpm i 177 bpm màxims. Tot això segons el meu pulsòmetre RS 100, el més senzill de tots. I després una mica de peses (grans grups musculars) a la sala i abdominals.

Cada dia que passa més ganes tinc de competir, la veritat que la següent prova que tinc és el Triatló Ciutat de Barcelona, ara estic fent inventari de tot el que no tinc, em falten les sabatilles i les cales per la bici, el mono per la bicicleta i la carrera (perquè crec que serà el més còmode), la cinta per portar el dorsal i el neopré no sé si és obligatori, però suposo que les aigües ara ja començaràn a estar fresquetes, així que potser miraré de llogar-ne algun, crec que serà la millor opció almenys per aquesta competició. Tot i que no sé si és obligatori portar-ho...

Cada dia actualitzo més tard, això no pot ser... Demà més...
Fins demà!
Xavi!

2 comentarios:

ivan dijo...

el traje de neopré sera obligatori fijo¡¡¡¡

llogal amb temps i probal uns dies abans.

volarás¡¡¡

Michi dijo...

Hola Xavi,encantado de que hayas visitado mi blog y bienvenido a este mundo del triatlón,seguro que cuando te enganche ya no podrás vivir sin él,un saludo.