10 diciembre 2007

Agenda del mes de Desembre...

Després de passar el pont és hora de planificar el mogut més de desembre... L'objectiu principal és acabar el Duatló de Muntanya de Cabrils el dia 30 de Desembre. Serà el primer que faci i vull veure les sensacions de competir a la muntanya...

OBJECTIU PRINCIPAL:


I per arribar a aquest objectiu em plantejo primerament una Pedalada Solidària a Mataró de 32Km per muntanya amb BTT del dia 16 de desembre. Serà un gran entreno per tornar-me a familiaritzar amb la bici de muntanya, ja que després del Camino de Santiago, la tinc guardada al garatge...


I per anar fent boca abans del Duatló, he pensat en participar en la Copa Nadal que es cel·lebra cada any al port de Barcelona el dia de 25 de Desembre, l'experiència ha de valer la pena!!



I un cop passi l'objectiu principal, per estirar les cames penso anar a participar a la Cursa dels Nassos el dia 31 de desembre, no pretenc fer cap marca, simplement rodar una mica i recollir la samarreta que donen!!jejeje


La planificació està feta i estic mirant la del 2008 però encara tinc els horaris del bàsquet que em fan trontollar l'agenda...però no descarto la mitja de granollers, la marató de bcn...

Aviam que tal...

8 comentarios:

robert mayoral dijo...

bé doncs, al duatló de Cabrils i a la Sant Silvestre en hi trobem fijo, la copa Nadal te la deixo per tu solet!!!

Toni Peris dijo...

ostia ves amb compte al recollir la samarreta i busca una bona hora que jo l'any pasat vaig fer mes d'una hora de cua...

IceXavi dijo...

Robert: Ens veiem al Duatló!! La Copa Nadal aviam com va...jejeje

Toni: Voy sin pechitos i sin trícepsss!! Quines agulletes!! xD Ja m'espavilaré doncs a la San Silvestre!

Talin dijo...

Bien pero bien apretadita esta agenda de diciembre.

Mariona dijo...

Quina colla d'objectius pel desembre!! Ens veiem a la cursa dels nassos!

Miquel Morales dijo...

Xavi,
nos vemos en la S. Silvestre y... en la maratón de BCN!!!!

IceXavi dijo...

Talin: Si tienes razón, aunque la verdad que me apetece mucho, además como casi no puedo entrenar de manera "específica" me sirven de entrenos! ;)

Mariona: Faràs la cursa al final??

Miquel: Perfecte, ens trobem a la San SIlvestre i després la Marató, aviam si arribo perquè mai he fet cap...

En breu la crònica de la pedalada, que va estar molt bé, però vaig de cul...

Fins aviat!

lorenzo dijo...

Hola Xavi,
Truca'm per quedar pel dissabte matí, si et va bé, per fer el recorregut de la duatló. Jo ja l'he fet i és bastant durillo. Tel.666.533.585
Cuida't màquina!