26 diciembre 2007

Cursa pel Riu Ripoll...

Aquesta ha estat una cursa improvitzada!! No la tenia prevista en la meva "programació" del Desembre, ja que volia participar en la Copa Nadal però se'm va passar el plaç de les inscripcions... Així que vaig decidir buscar una alternativa i vaig trobar aquesta cursa de 9'2Km vorejant el Riu Ripoll per una superfície sense asfaltar i bastant plana i he cregut que podria ser un bon entrenament per poder probar el meu cos aviam com funciona el genoll...





Tenia previst fer la cursa a un ritme de 4:10 el Km aproximadament...Però no em puc posar a competir... He sortit al capdavant de la cursa i perquè no m'atropellessin calia córrer, ja que el camí s'estretava en els següents 200m... així que cames ajudeu-me!!

Després ja m'he relaxat bastant i he volgut baixar el ritme no fos que amb el fred es resentís el meu genoll, però que va!! He passat pel Km3 i molt bé, i en el 5Km portava un temps de 19'29" i 178bpm... Per no voler apretar no portava un mal ritme!!

I en el Km6 quan ja tornava i ens trobàvem amb els altres corredors de cara, moltes salutacions amb els pares dels nens que entreno i amb un excompany meu de l'institut que feia anys que no veia, quina il·lusió!! El món no és tan gran com sembla!!

Patint molt a l'arribada, ja amb els guants a la mà...

Al final un temps de 36'08" i 175bpm en completar els 9,2Km.

No està del tot malament, només em falta aprendre a regular-me millor i crec que controlar la dieta pre-competicional perquè se m'ha estat repetint el suc i les torrades tota la carrera!!

Demà miraré de fer un treball de força i estiraments al gym pel matí i a la tarda entreno de bàsquet i divendres només entreno de bàsquet, dissabte relax i diumenge el Duatló!! Quines ganes!!!



Una abraçada a tots/es!!

5 comentarios:

Byk dijo...

Molt bon entreno aquest Xavi!! has fet un bon test preCabrils, jo fa dies que no surto a correr , faig nomes el.liptic i espero no notar-ho massa a Cabrils!! Anims crack!!

robert mayoral dijo...

bona cursa, tot el que sigui per sota de 4 ja està bé...ens veiem a Cabrils!

Miguel Angel dijo...

Tiuuuu, estàs en plena forma! Que gaudeixis al duatló i t'ho passis bé fent un bon temps!

Mariona dijo...

Xavi per tot el que comentes, sembla una cursa prou interessant! Estàs en plena forma! Respecte això de l'esmorzar, és bo haver pait bé la teca abans d'anar a córrer. Que vagi molt bé per Cabrils i bon any!!!!

IceXavi dijo...

Byk: Moltes gràcies, aviam si puc estar a tope per diumenge, perquè de moment porto el Compex enxufat tot el dia...

Robert: No hauria d'haver anat "tan ràpid" després de tant temps sense córrer, tinc unes agulletes que em moro... xD

Miguel Angel: En plena forma no ho sé...però cada vegada crec que ma mare te raó quan em diu que els dies de Nadal són per descansar...

Mariona: Va ser una cursa molt maca i molt "fàcil" ja que no hi havia cap desnivell fort i tot era camí de sorra, llàstima de l'esmorzar, per diumenge ja ho sé... ;)