31 diciembre 2007

III Duatló de Muntanya...Estrenes oficials...

Ahir vaig em vaig estrenar en això dels Duatlons... I també vaig estrenar part de la meva equipació, probava el xip groc per primera vegada (potser no funcionava), vaig estrenar els nous cordons elàstics amb les tanques i també el maillot de la pedalada anterior. I per fer encara l'estrena més gran, vaig compartir el duatló amb en Byk i en Robert!! Quina experiència més bona!!

Vaig arribar molt d'hora a Cabrils, a les 9:00 ja tenia el cotxe aparcat i la bici descarregada, llavors em dirigeixo a boxes per recollir el dorsal i preparar-ho tot i preparar-me jo... I quan marxo a escalfar em trobo a en Robert i també a en Byk que arribava en aquest moment, parlem 2' i anem a escalfar!!


Coneixent al Robert...


Mentre escalfo molt bones sensacions, tenia les cames carregades però no tenia dolor, només les típiques agulletes dels dies anteriors!! Bona senyal!! Abans de la sortida estic amb en Robert i en Byk, ens desitjem sort i puuumm!! La sortida estava donada...

Mapa del circuit...


El primer segment de carrera intento no forçar gaire ja que vull acabar la cursa i arribo a boxes amb un temps de 24'30". Molt content, així que agafo la bici i a pedalejar...

El segon segment la veritat que molt còmode, les pujades força bé totes i les baixades amb por de caure, i sempre frenant...gggrrrr!! Faig tot el tram sol i en el Km 9 aproximadament m'enganxa en Robert i ja anem junts fins a la transició practicament, són d'agraïr els seus consells avisant-me de quan venien les pujades i quantes ens faltaven!! Pujàvem molt comòde però baixant sempre ens passava algú... Al final ell es va despenjar en la baixada i vaig arribar a la segona transició amb un temps de BTT de 1h21'42", crec que força bo i encara amb forces per córrer!!

Baixada a punt de ser superat pel Robert...


El tercer tram la veritat que tenia les cames carregades, sobretot els quàdriceps però em vaig sorprendre perquè vaig passar a 4 corredors i a mi no em va passar ningú... Cosa que no m'havia passat mai i la veritat vaig acabar super content i amb un temps 11'41".

En definitiva una gran cursa, molt ben organitzada i coneixent dos bloggers de puta mare!! Al final un temps de 1h 57'53".


Foto Bloggera (Robada...) Amb en Ferran, Robert i Byk...

I avui tocava la San Silvestre però la veritat que no puc, tinc els quàdriceps molt carregats, aquest matí he fet una mica de recuperació activa al gym i a la tarda el Compex... Prefereixo descansar i no fer res aquest mes fins a la mitja de Granollers... Crec que serà la propera, i així aprofito aquest mes per recuperar-me una mica i preparar-me bé!!

Bueno, aquest serà l'últim post de l'any... Desitjar-vos a tots els que passeu per aquí una molt bona entrada d'any!!

Una abraçada!

Xavi.

10 comentarios:

karli dijo...

Hola Xavi, primer felicitar-te per el teu debut a un duatló, molt bon temps final! jo l'habia de fer però m'he tirat 10 dies amb un gripasso de cal Deu i vaig ser baixa per la cursa.Vaig anar a animar a uns kuants companys bloggeros,Ferran,Robert i Byk basicament...la foto robada que dius tu us la vaig fer jo!trankil que no et denunciarè per aquest mini-robo...
Animat a fotre la mitja de Sitges el dia 13 gener que anem uns kuants bloggeros,els d'ahir tots mes algun mes...i despres fotrem una nedada amb neoprè a les aigues de Sitges i estem intentant montar n dinaret per despres...
Tu mateix...de moment Bon ANy!!!

Mariona dijo...

Enhorabona Xavi, has fet una molt bona duatló. En cada cursa que fas, es confirma el teu gran moment de forma :-). Segur que el 2008 serà encara millor. Bon any crack!!!!

Byk dijo...

Xavi estas fet una maquina, per ser el teu debut te'n vas sortir!!! Com els hi he dit als altres el pròxim dia no te ho deixare tant facil, jejeje Vinga noi, animat i vine a Sitges a correr que n'anirem un bon grapat!! Bon any i entrena fort!!

IceXavi dijo...

KARLI: Moltes Gràcies Karli, i aviam si la propera t'animes, merci per la foto, no sabia que l'havies fet tu... :$
Doncs al mitja de Sitges no se si la faré perquè crec que em coincideix amb un partit el mateix dia, però no descarto anar de fotògraf i a dinar després...Lo de la nedada m'ho penso!! ;)
Bon any!!

MARIONA: Moltes gràcies Mariona, però de bon moment de forma no ho sé, perquè estic bastant tocat...Aviam que tal el 2008...
BON ANY FUTURA FINISHERRR!!!

BYK: El proper duatló quedarem tercer i quarts de veritat!!jajaja Sitges miraré d'anar de fotògraf...jeje

Ferran Vila dijo...

Molt bon temps i més sent el teu debut. El que més greu en sap es que ningú ens va presentar i a sobre compartim foto i jo autista total, ho sento molt. Això sí per la propera ja et tinc "clixat". Molta sort i molts kilómetres pel 2008. Amb el teu permis poso un link al teu blog per seguir-te. Salut.

IceXavi dijo...

FERRAN: Moltes Gràcies, és una llàstima però ens trobem a la propera!! Aviam si pot ser Sitges... Cap problema, jo també et linkoo!!

Miguel Angel dijo...

Xavi, no esperava menys de tú! Com diu la Mariona, a cada cursa que fas deixes mostres de les teves bones qualitats.
Ens veiem!

Byk dijo...

Home la veritat que jo t'hagues pogut presentar a Karli i Ferran però al moment de l'arribada crec que la sang no m'arribava molt be al cap!! jajaja El pròxim dia ja els coneixes , son molt bona gent!!! Aixi t'espero de fotograf a Sitges eh?? Vinga deu!!!

Miquel Morales dijo...

Carai quina estrena!!! molt bona cursa sí senyor!!

Bon any 2008!

IceXavi dijo...

MIGUEL ANGEL: No sé no sé...ara porto 3 dies sense fer res només amb el Compex...Aquesta tarda començaré amb el bàsquet!

BYK: No pateixis!! Doncs segurament vindré de fotògraf a Sitges... ;)

MIQUEL MORALES: Moltes gràcies! I Bon any!!