04 diciembre 2007

Retocant...

Mai millor dit, avui ha estat un dia profitós... No he entrenat res, la qual cosa m'ha anat molt bé per recuperar-me de les molèsties al genoll i que millor que visitar al meu amic osteòpata perquè em retoqui una mica el meu cos, i la veritat que força bé, ara semblava tenir la tibia una mica anterioritzada, així que uns retocs (clac per aqui, quiticlink per allà) i la cosa ha deixat de molestar... Però demà hi tornaré perque em vol acabar de mirar bé i un fisio de la seva consulta que està fent un estudi sobre el genoll em vol ensenyar un treball propioceptiu molt interessant així que l'aprofitaré i demà a les nou i seré allà...

I a la tarda he passat per la botiga de triatló per comprar-me el xip groc (per poder fer el duatló) i unes gomes i tanques ràpides per les sabatilles... D'aquesta manera vaig completant i retocant la meva equipació... També m'he estat mirant els neoprens i he vist un de la marca "Aquaman" que crec que me'l quedaré i un tri-mono de la marca "Inverse" que no m'ha desagradat del tot però vull mirar més models... M'he tornat boig, m'ho hagués comprat tooot!!


Demà treball de propiocepció al fisio i entreno de bàsquet, aviam com evoluciona el genoll i si després del pont ja puc començar a fer cosetes, sobretot agafar la bici que ja en tinc ganes, moltes ganes! I no descarto el dia 31 anar a fer uns 10Km però a un ritme molt lent per recuperar una mica el duatló del diumenge...

Demà més! Una abraçada!

Xavi.

5 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Xavi, ja diràs quin tipus de treball propioceptiu et fan al genoll. Tot això m'interessa molt i més si ho podem aplicar a nosaltres mateixos i a la nostra feina.
Cuida't!

IceXavi dijo...

A mi tb Miguel, per àixò hi torno demà, aviam si em puc emportar la càmara de fotos i penjo algunes cosetes... Ja t'informaré demà!!

robert mayoral dijo...

com et mimes el cos,eh?? ben fet,i bones compres, dóna records per la botiga i ja veuràs!!!

Toni Peris dijo...

wenas figura stic pensant lu de la pedalejada del dia 16 que et vaig comentar i tambe tinc al cap la eternal running que la fan el mateix dia a igualada, tu com ho veus?
ens veiem pel holmes!!

IceXavi dijo...

Toni jo crec que em decanto més per la pedalada en BTT... Un maillot és un maillot...jajaja No en serio crec que m'anirà millor tornar a agafar sensacions en la bici per fer el duatló!!