18 diciembre 2007

Pedalada en solitari...

Escric amb retard, ho sé... Però és que en una setmana m'ha canviat el meu entorn laboral i no he pogut actualitzar abans...

La pedalada sincerament molt ben organitzada!! Eren les 8:30 del matí de diumenge quan em presento amb la meva bicicleta a les pistes d'atletisme de Mataró per recollir el xip i el dorsal per la bici.

Ho col·loco tot i ho deixo tot ben enllestit, però casualment veig que la meva vestimenta és una mica "xapussa", tothom portava roba de BTT o ciclisme i més o menys anava preparada... Jo em presento amb unes malles 3/4 sense culotte i amb una suadera de xandall amb uns mitjons de coll alt d'aquells que abriguen!! Menudo tipazoo!!

Quin estil baixant...

I estant per allà em trobo amb 3 socis del gym que també venien a fer la pedalada, però en això que jo començo a escalfar una mica perquè feia molt de fred i els perdo... Total que decideixo anar cap a la sortida per començar i com no, trio els llocs del davant... Així que en el primer Km de pujada vaig entre els 15 primers classificats, jo pensava a dubtar i no podia ser que jo que portava 3 mesos sense agafar la bici anés tant bé... I així va ser, en tot que el camí va començar a estretar-se en Xavi uns problemes de nassos, la gent demanant pas per la dreta, per l'esquerra, quin estrés!! I vaig començar a perdre posicions, i en alguna pujada baixant de la bicicleta i tot... Però bueno...

Sempre perseguint...

Jo estava molt content perquè tenia bones sensacions, i això és el que m'importava, no habia anat a competir, l'objectiu era recuperar sensacions i entrenar de cara al duatló... La primera volta vaig patir bastant, a més no coneixia el terreny tenia por de caure i volia agafar confiança amb la bici però la segona volta va ser molt més ràpida! Amb més confiança i molt millor però els últims 3Km les meves cames ja no donaven més de si i estava massa cansat!! Va ser quan em van passar els meus companys del gym, però no m'importava...

Foto de l'arribada... Molt content i molt bones sensacions...

Finalment vaig trigar 2h 13' 14", potser és una mica lent però per ser la primera pedalada de la vida i després de fer 3 mesos que no agafava la btt crec que no és mal temps!!


Aquest dissabte mirarem de fer el recorregut del Duatlón, no Lorenzo?? Aviam si li puc canviar les pastilles de fre perquè crec que se m'han acabat perquè feia molt soroll al frenar...


Demà més... Una abraçada!!

4 comentarios:

Mariona dijo...

Molt bon temps!! Jo et veig ben vestit i equipat. Però no es pot anar en bici sense culotte, i menys en btt. Sort en la nova feina!

Toni Peris dijo...

Nova feina?¿?
has deixat balmes?¿?
bona pedalada i clar que si sempre dels primers i barran el pas, els altres si volen avançar ja s'espavilaran ;)

IceXavi dijo...

Mariona: Hauries de veure la resta, anàven millor que jo...jejeje Jo no portava culotte perquè eren les úniques malles de 3/4 que tenia i a més feia molt fred...

Toni: Que va, no he deixat Balmes, però ara sumo una altra feina de profe...jejeje En alguns moments vaig passar por mentre m'avançaven, eren una mica "suicides"...jejeje

robert mayoral dijo...

la penya amb la btt van com bojos, a mi em passa això en els dus de muntanya..